Müşteri Şikayetleri Ele Alma Politikamız

Değerli Tüketicilerimiz

Politikamız:

  • KEPSAŞ’ a iletilen her türlü şikâyetin, etkili, verimli ve ücretsiz bir şekilde aşağıdaki ilkeler çerçevesinde ele alınarak değerlendirileceğini,
    • Tüketici Odaklılık,
    • Objektiflik,
    • Şeffaflık,
    • Gizlilik,
    • İzlenebilirlik ve Erişilebilirlik,
    • Hesap verebilirlik.
  • Şikâyetlerin tamamının çözüme kavuşturulması için gerekli tüm performansın harcanacağını,
  • Tüketici memnuniyetinin sağlanmasında ve şikâyetlerin değerlendirilmesinde yasal mevzuata uygun hareket edileceğini,
  • Tüketici haklarına uygun olarak, Şikâyetlerle ilgili kişisel bilgilerin gizliliğine riayet edileceğini,
  • Tüm başvuruların analiz edilerek hizmetlerimize yönelik iyileştirici faaliyetler yapılacağını,

Taahhüt ederiz.  

Şirketimiz tarafından sizlere sunulan hizmetlerle alakalı her türlü şikâyet, dilek, istek ve önerilerinizi;

  • Merkezde KEPSAŞ Tüketici Hizmetleri Birimimize, İlçelerde ise ilçe Tüketici Hizmetleri Birimlerimize bizzat müracaat ederek,
  • İnteraktif erişim kanallarımızdan;
    • 444 7 186 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak,
    • kepsas.com.tr internet sitemizdeki formlardan,

           Hizmetlerimiz hakkındaki şikâyet ve önerileriniz “Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi” yönetmeliğinde belirtilen süreler içerisinde ücretsiz olarak etkili ve verimli bir şekilde şirketimiz tarafından değerlendirilerek tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

       Şikâyet edilen hizmet, faaliyet, ürün, karar vb. sizler tarafından kabul edilmediğinde iç ve dış kaynaklı alternatif çözüm yolları hakkında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.